13 Mart 2009 Cuma

BESEMİZİN MAKYAJI


Sevgili besemiz tam bir makyaj düşkünü.Aslında kız çoçuklarının çoğu böyledir.Mesela ben idil kadarken annemin kenarları tüylü çeyizinden kalma pembe saten bir sabahlığı vardı.Dolabın içine girer,sabahlığın tüylerini yolup sonrada annemden gizli giymeye çalışırdım.Epey bir zaman yakalanmadım.Taki sabahlığın tüyleri bitene kadar.Sonrası malum.....Annemin topuklu terliklerini ğiyer küpelerini takardım.Besemiz daha o kadar muzurluk yapamıyor.Onun takıntısı makyaj.Sonrada annesi olmuşmu diye soruyor..Seni çoooooookkkkk.,seviyorum teyzecim..

..

2 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

maşallah ona teyzesii
ailenizin neşe kaynağı,annesinin yaşam kaynağı,allah bağışlasın.
bahtı güzel olsun inşş.
sevgiler

aysencifci dedi ki...

Oyyy oyyyy süslü kokoşum benimmmm!!
Teyzesi biz her Cuma sana kahvaltıya gelsek???
Malum o kadar çok yedik içtik, güldük eğlendik ki tadı damağımızda kaldı:)))