12 Nisan 2009 Pazar

GÜNEŞİ GÖRDÜM

Uzun zamandır bu filme gitmek istiyordum,ama doğrusunu söyleyeyimönyargılı gittim.Mahsun kırmızıgül neticede arabesk sanatçısı,arabeskten nefret ederim,insanların bu problemli zor hayat şartlarında nasıl olurda üzüntülü,kahırlı bu şarkıları neden dinlediklerini de pek anlamam.Dediğim gibi önyargılı gittim.Ama çok çok beğendim.Oyuncular,manzaralar,çekimler tek kelime ile muhteşem.Hele bazı sahneler var ki tüyleriniz diken diken oluyor.Toplumsal yaralarımıza çok güzel değinmiş.Kesinlikle herkezin gidip,görmesini isterim.Bence Mahsun şarkı söylemeyi bırakıp,film çeksin.Yurt dışındaki festivallere katılmasını isterim,birçok ödül toplayacağından eminim.Bravo diyorum,başka da birşey demiyorum arkadaşlar....

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba canım aramıza hoşgeldin Nunum ve moonishim eşsizdir sımsıcak sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Gülyüzcüğüm defalarca fragmanı gördüm mutlaka izliyeceğim geç kaldım aslında.
şu fuara katılım işlerimiz bitsin inşallah nefes alacağım.
sevgiler canım.