1 Mayıs 2009 Cuma

BİRAZDA GÜZELLEŞELİM...

Evet arkadaşlar,birazda güzelleşelim değil mi? Bu kremin içeriğini cilt bakımı hocamız vermişti. Ben menapozda olduğum için cildim çok kuru zaten genç kızlığımda bile hiç ergenlik sivilcesi yoktu bende yani normalde bile kuru idi,anneme çekmişim.Şimdi 2001 de koruma amaçlı ameliyat olduğum için zorunlu menapoza girdim.(39 yaşında) Yani iyice kurudum.Vücudum için bebe yağları susam yağları bilimum kremler hepsini denedim.Sadece ve sadece BODY SHOP un SHEA BODY BUTTER (şi ağacı yağı ) iyi geldi.Her gün kullanıyorum,hen kokusu çok güzel hemde yapış yapış olmuyor.Şimdi gelelim yüz kremine ben 25 yaşından itibaren cildime bakarım.Bütün markalı cilt ürünlerinden kullandım.2 senedirde OHT peptide 3 kullanıyorum.Faydasınıda görüyorum.Yaklaşık iki senedirde ara sıra bu yaptığım kremi kullanıyorum.Annem ve eşim de kullanıyor.( Annem gülyüz yavrum kremim bitti deyince hemen onada yapıp götürüyorum) Tarifi şöyle:Bepanthen plus ve Madecassol kremin tamamını bir kaba sıkıyorum,içine 300mg.lık Evigen ampül kırıyorum sonrada 30mg.lık Avicap kapsülden iki tane ilave ediyorum.( Bunlar yumuşak kapsül olduğu için ucundan iğne ile delmek yeterli) Sonra hepsini tahta spatulla karıştırıp kullanıyorum.Ezcacı arkadaşım Gülay;a danıştım oda bana zaten kozmetik olarak kullandığımız bütün kremlerin içerikleri genelde B EPANTHEN dir,deyince bende gönül rahatlığı ile kullanıyorum.Tavsiye ederim......Bütün kadınlar güzeldir arkadaşlar.....

Hiç yorum yok: