18 Aralık 2009 Cuma

CUMA PAZARI

Efendim,bendeniz bir pazar manyağı olarak bugün bu soğukta hafif karla karışık yağmurda kalk cuma pazarına git.Neden çünkü karafa koydum bitti! Kulakları çınlasın canım arkadaşım Nagiş le birlikte çalışırken öğlenleri ,ama hava şartları ne olursa olsun ( Taş yağmadıkça) hergün Eminönü ne giderdik.Kızlar üşenirlerdi ama biz iki üşütük hiç üşenmezdik.Yani kafama koydummu tamam.Neyse uzatmayalım,dün geceden karar verildi,sabah yılbaşı üstü kalabalık olur diye erkenden çıkıldı,ama pazar hiç umduğum gibi değildi.Tatsız dı hava kötü diye tezgahlar tam açılmamıştı bende 2 kumaş biri siyah ,biri kırçıllı kahverengi aldım.Bir adet siyah sütyen ,siyah püskül ,2 küçük broş,(0nlardanda süslü vatkalar yapacağım) Derya da yaptılar geçen gün hoşuma gitti.Kazakların,ceketlerin ,penyelerin üstünde çok güzel duruyor.Bir kaç yerde daha görmüştüm.Yani çok birşey bulamadım.Şimdilik bana müsade yarım elbisem var onu bitireyim.....

Hiç yorum yok: