27 Haziran 2010 Pazar

EŞİMİN EKMEĞİNİ YİYORUM

Efendim,eşim ağız tadı bakımından tam bir gurme olup hafta sonları birlikte çıktığımız alışverişlerde,peyniri başka yerden eti tavuğu başka yerden sebze ve meyvaları başka yerden alan sabah 10 da evden çıkıp saat 2.30 gibi evde olan şahsına münhasır biridir.Ekmek konusunda da semtimizin bütün fırınlarını deneyip ekmek makinasında karar kılıp,yaklaşık 4 sene sonra bu sefer de ben kendim yoğurup fırında pişireceğim karar değiştirmiş ve aşağıda görülen ekmeği yoğurup,3 saat beklettikten sonra pişirmiştir.(laf aramızda çok da güzel oldu) Ellerine sağlık canımmm...

2 yorum:

hepsusluydum dedi ki...

Ooo Nedim abi aştın sen :) Senin yerin buralar değil, Datça Datça:))
Niye gelmediniz kahvaltıya hı?..Malum alışverişler di mi?

aysencifci dedi ki...

Asude'm birgün eniştem ekmek yapsın da gene kahvaltıya gelelim.
Öptüm.