19 Eylül 2010 Pazar

Titanyum kolye

Geçen sene hiç bir kursa gitmedim.Bu sene başlayayım dedim,ve semtimizde olan özel bir kursa yazıldım.Daha doğrusu bir arkadaşım yazıldı benide çağırdı bende diğerlerini çağırdım böylelikle Ferhundelerin tamamı bu kursa kaydolduk.Allah hocamız Semra hanıma kolaylık versin.:))Kursun şöyle bir özelliği var,herkez ne isterse onu yapıyor.Kurdela nakışımı,brezilya nakışımı,iğne oyasımı ,takı mı ne isterse hocamız onu gösteriyor.Bu hepimizin hoşuna gitti,özellikle benim.Şu titanyumu hiç çalışmamıştım.titanyum takıda kullanıldığı gibi nakışta da kullanılıyor.İstediğiniz gibi eğilip bükülebilen ince metal örgü olan bir materyal.Bende ilk olarak bir kolye yaptım.Her rengi var.ben gri kullandım, çiçeklerin ortasına ve kolyenin kenarlarına kristaller diktim.Titanyum yumuşak bir malzeme kurdela nakışında yapılan güller gibi kenarlardan teğelleyip büzüyorsun çiçek şekli verilip dikiliyor.

1 yorum:

hepsusluydum dedi ki...

Ne güzel olmuş bacım, güle güle kullan..