9 Haziran 2012 Cumartesi

Nagehan için acaba nasıl bir sıfat bulmam lazım? Canım Nağiş ciğimle 30 küsur senelik (20 sene bankada birlikte çalıştık) sonrası hala devam ediyor.Biricik oğluşu edirne de okul kazanınca oğluşu ile 4 senedir edirnede.( bu arada bende Canın cici annesiyim,ama sadece lafta:)))  yine İstanbula geldiği bir gün bana arkadaşım en çok neyi özledim biliyormusun? seninle Emimönünde gezmeyi deyince hep birlikte Eminönüne gittik.Ayşen le İdil de geldi tam 6 saat gezdik dolaştık ydik içtik eski günleri yad ettik canım Nağişcim bir kolye beğendi malzemelerini alıp ona kolyede yaptım inşallah beğenmiştir.Nağişcim iyiki benim arkadaşımsın senden çok şey öğrendim en önemlisi tezgahlardan penye seçmesini:)) seni çoookkk seviyorummmm

1 yorum:

aysencifci dedi ki...

Vallahi ben bayıldım o kolyeye. Nagiş güle güle kullan. Ablacım eline sağlık, çok güzel yapmışsın GENE:)