1 Kasım 2009 Pazar

BİRAZ MOLA

Hayatta en önemli şey sağlık,eskiden bu kelimeyi duyduğumda bana bir şey ifade etmezdi.Ama ne zaman sağlık sorunları ile boğuşmaya başladım işte o zaman bu kelime önem kazandı.Daha evvelde bahsetmiştim ben ve kızkardeşim yaklaşık 10 senedir boğuşuyoruz.Ama her seferinde allahın izniyle kazandık.Şimdi kızkardeşim Ayşen ,tekrar boğuşuyor ama bunuda atlatacağız biliyorum.Şu anda kendisi Atom tedavisi görüyor yaklaşık 20 gün kadar evinde tecrit edilmiş bir odada kalıyor.Onun ve besemiz idil için ve tabi bizim için zor bir süreç.Ben de sabah 10 akşam 5 seferlerine başladım.(sabahları ayşenlere gidiyorum idili oyalamak için akşamda evime geliyorum)Onun için biraz mola vermek durumundayım.Bu arada başta kardeşim olmak üzere bütün hastalara acil şifalar diliyorum!

2 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

dualarım,
yüreğim,
ruhum sizinle ,
yanıbaşınızda..
allah kabul etsin.......
başaracak-sınız mutlaka.
allah kuvvet versin gülyüzcüğüm.

aysencifci dedi ki...

Ahh benim fedakar ablam, melek ablam!! Nasıl hakkını öderim ki ben senin?