23 Kasım 2008 Pazar

İşte benim beselerim. yani,PRENSESLERİM.


insanın kardeşi olması kadar güzel bir şeyi yoktur herhalde.2 kardeşim,birde erkek kardeşimin eşi olan hep süslüydüm kardeşim le 3 kardeşim var.HEPSİNİ ÇOOOOK SEVİYORUM.Çocuğum olmadığı için kardeşlerimin çoçuklarını da çoçuğum sayıyor ve seviyorum.Allah ikisininde yollarını açık etsin ,hayırlarla karşılaştırsın.son numaramız kız kardeşimle kızı İDİL.Üç ailenin besesi.1 numaramız GENCAY.O artık ağabey.yirmi yaşında geleceğin televizyon ve filmcisi canım baklavam benim...

2 yorum:

hepsusluydum dedi ki...

Canımmmm kardeşim benim..Biz de seni çok ama çok seviyoruz....

aysencifci dedi ki...

Bese'nin teyzesi,
Gerçi sen benim annem sayılırsın, hep bana annelik yapmışsındır.
Gencay baklavamızı Cumartesi gördüm, senin yerine de öptüm, kokladım. Pek sevmez böyle öpüş kokuş ama ses çıkarmazda iyi huylu kuzumuz.
Bizim zilli Bese ise hakikaten çok şanslı. Kaç evin kedisi olunca da böyle AZICIK şımarık!:))
İnşallah doğum günü hediyesi kanatları ve asa'yı takabilirizde resimleriz. Benim o yivrenç besili kelebek halimi yayınlamadığın için teşekkürler:P)
Seni kocaaaaamannnnnnnnnnn seviyoruz.