9 Kasım 2008 Pazar

Kapalıçarşı

Her gittiğimde aynı duyguları yaşıyorum.BÜYÜLÜ BİR YER.Telkari kursundaki hocamızla birkaç arkadaş malzeme almaya gittik. Tabi grmla,alındığı için oldukça pahalı sadece küpe ve bileklik için kapamalar ve bir iki aparat aldım.doğal taşcılarda aklım kaldı,ama tek başıma gidersem daha iyi olur.Çünkü kalabalıkla bir şey anlaşılmıyor.Doğal taşçılar genelde afkanlar,ve çok değişik,antik takılar var.Fakat bir çoğu fotoğraf çekmeye müsade etmiyor.İleriki günlerde yaptıklarımı paylaşacağım .Şu anda ordada birşey yok gibi.Oldukça ağar ilerleyen bir iş.....

2 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Merakla bekliyeceğim tatlı hayatım.

Aysen Cifci dedi ki...

Abla beni ne zaman götüreceksin?:))))

Şu kriz zamanında bizim gibi gümüş takı delileri birşey almadan nasıl duracaksak! Gerçi senin beni frenleme yeteneğine güveniyorum..

ABLA BENİ KAPALIÇARŞIYA GÖTÜRRRRR!!!:))))
Not: Anneme söylemeyelim, mazallah peşimize takılıp bize birşey aldırmaz, Sultanahmet köftesi de yedirmez walla)