24 Kasım 2008 Pazartesi

ÖĞRETMENLER GÜNÜ

Öğretmen denince rahmetli babacığım gelir aklıma.Babam 35 sene öğretmenlik yapmıştı.Kardeşlerim ve ben onun görev yaptığı okullarda okuduk.sanırım 15-20 senesinide Okul müdürlüğü yaparak tamamladı.Ama asla bize tölerans tanımazdı.Okulda tenefüslerde odasına bile giremezdik.Okulda asla baba diyemezdik.Hiç unutmuyorum ilkokul 2.sınıftaydım.ödevimiz çarpım tablosunun 2 leri veya 3 leriydi galiba ezberlememiştim.Öğretmenim tahtaya kaldırdı Tabi, bende çıt yok.Öğretmenim,kulağımdan tutup babamın odasının kapısını çaldı.Müdür bey gülyüz çarpım tablosunu ezberlememiş,lütfen ilgilenirmisiniz dedi.Babam ayağa kalktı kulağımı öğretmenimden devraldı,tabi hocanım dedi.Hiç kızmadı ama çalış bakalım dedi.Bende çalışıp,ezberledim.Öteki ders zili çalınca babacığım aynen kulağımdan tutarak sınıfa getirdi. Buyrun hocanım gülyüz hazır dedi..bunu hiç unutmam.Kimseye müdür bey çocuklarını kayırıyor dedirtmezdi.İşte benim canım öğretmenim BABAM dı.ondan doğruluğu dürüstlüğü, kalp kırmamayı,ve adaletli davranmayı öğrendim.ÖĞRETMENLER GÜNÜN KUTLU OLSUN BABACIĞIM.bütün öğretmenleri ve kardeşim zehra öğretmenin ,italyanca hocam AYŞEN hanımın öğretmenler gününü kutlarım....

3 yorum:

hepsusluydum dedi ki...

Canım benim, zaten bugün çok duygulu anlar yaşadım.Üstüne senin yazını okuyunca salıverdim gözyaşlarımı..Çok teşekkürler...Allah babacığımıza rahmet etsin, o çok değerli ve özel bir öğretmendi...

aysencifci dedi ki...

Abla ya! İşteyim kardeşim, ne hakkınız var beni ağlatmaya...

Neyse, babacım seni bir gün değil hergün anıyoruz, sen mükemmel bir babaydın, bizler senin öğrettiklerinin ışığında yaşamaya çalışıyoruz.

Zekoş'um senin ve tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutlar, o değerli ellerinizde öperiz.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

babanıza rahmet olsun,
nurlar içinde yatsın canım.
tüm öğretmenlerimize sevgiler..
NuNu